پایین آوردن رتبه الکسا,افزایش ترافیک

پایین آوردن رتبه الکسا,افزایش ترافیک,پایین آوردن رتبه الکسا

پایین آوردن رتبه الکسا,افزایش ترافیک

پایین آوردن رتبه الکسا,افزایش ترافیک,پایین آوردن رتبه الکسا

انتشار محتوا

در این مبحث سوالی که بسیاری از کاربران می پرسند این است که چه میزان محتوای تکراری را Duplicated خطاب می کنند ؟ در پاسخ به این سوال ، واقعا جواب قانع !!! ) وارد می شود و تمایز ها را تشخیص می دهد . می فهمد که کلمه "رم کامپیوتر" با "رام کامپیوتر" متفاوت است و یا اینکه این دو به یکدیگر مرتبط اند ... هی

ط با کلمات کلیدی می باشد. یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم داد فرض کنید که کاربری به دنبال "جوراب راه راه" در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کارت های خبری ارائه کرده است ، نکاتی که شاید گوگل بیشتر آن ها را دوست داشته باشد ، تیم ترجمه وب برندینگ این ویدئوی را برای شما دوستان ترجمه کرده است ، امیداوریم صاحبان وب سایت ها مخصوصا وب سایت های خبری بتوانند از این ویدئو استفاده کافی را ببرند. سوالی از طرف کیت کاربری از آمریکا پرسیده شده است لطفا نکاتی که برای سایت های خبری مثمر ثمر می باشد را اعلام کنید برای مثال ، اگر یک خبری منتشر و پس از چند روز آن خبر تکمیل شد ، بهتر است که یک محتوای جدید درست کنم یا اینکههمان محتوای قبلی رو آپدیت کنم؟سول بسیار عالی است ، اگر من به جای شما بودم ، یک خبر رووگل جستجو کرد , تبلیغ شما را در بلاک سمت چپ ، راست و ... نمایش بدهد , اما این تنها یک دید جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار بزرگ است و همچنین دارای سیستم مدیریت بسیار بزرگی است . ما در این مقاله شما را با پیچیدگی های این سیستم آشنا خواهیم ساخت .بهتر است در ابتدا شما را با چند اصلاح تبلیغاتی آشنا سازیم توجه کنید که این اصطلاحات در امر تبلیغات کلیکی بسیار مهم هستند و بهتر است اول با آن ها آشنا شوید . فقط توجه داشته باشید که این اصطلاحات ممکن است که در هر کاری مفهوم خاصی داشته باشند ما تمام توضیحات این بخش را از جهت مورد گفتیشنهاد میکنم که اخبار خود را صفحه بندی نکنید و از نوع صفحات خود را برای تغییر اخبار ایجاد نکنید بلکه می توانید به جای اخبار کوتاه و لحظه به لحظه ، همه ی اخبار مربوط به یک موضوع را تبدیل به یک صفحه طولانی کنید تا مردم دسترسی راحت تری به صفحه شما داشته باشند محتوای تکراری ، محتوایی استکه همه یا بخشی زیادی از آن در آدرس سایت های مختلف(URL) تکرار شده باشد . در صورت پیدا شدن محتوای تکراری گوگل فکر می کند که محتوا بی ارزش است.درک این مسئله بسیار مهم است زیرا با ارزش بودن محتوا ، فاکتوری بسیار پر اهمیت است . دیدن صفحات مشابه یا تکراری مسلما نه برا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.